Pagina's

zondag 16 december 2012

We trappen af

We waren achter de schermen al een poos hard aan het werk. De streefdatum was om op 01 januari 2013 LIVE te gaan maar mede dankzij de hulp van ons Design Team kunnen we nu al van start. Daarom trappen we ook vandaag af met bloggen.

We hebben een team van experts die voor jullie de mooiste creaties maken met onze artikelen. De dames stellen zich zelf even voor:

CORINA VAN HOLSTEIN - Hallo! Ik ben Corina van Holstein en woon in Haarlem met mijn gezin. Van oorsprong ben ik kindertherapeute, maar sinds 10 jaar werk ik als lijstenmaker en parttime fotograaf. Scrapbooken is mijn passie en ik werk graag met verschillende materialen. Het MDF assortiment van Let’s Get Bizzee is bij uitstek geschikt om miniboekjes e.d. te maken en het is dus een feestje om bij het Design Team te horen. Hopelijk kunnen we veel mensen inspireren met de mooie artikelen.



MARLEY VAN DER HEIJDEN - Ik ben Marley, 23 jaar en kom uit Eindhoven. Een paar jaar geleden begon ik met kaartjes maken, maar de afgelopen jaren doe ik steeds meer scrappen met foto's. Maar het allerleukste vind ik dingen pimpen. Doosjes, schilderijen, canvas en MDF. Het lijkt mij een ontzettend leuke uitdaging om allerlei mooie spulletjes  voor Let's Get Bizzee te mogen pimpen en zo nog mooier te maken. Hopelijk kan ik jullie met mijn projecten inspiratie geven.


JENINE SIEMERINK - Ik ben Jenine Siemerink, 27 jaar en kom uit het mooie Twente. Sinds een aantal jaartjes ben ik fanatiek aan het knutselen. Het is begonnen met een paar simpele 3D kaartjes, maar het werd al snel uitgebreid naar embossing en borduren. Op dit moment maak ik alle soorten kaarten. Maar ook ben ik verder gegaan, ook het oppimpen van MDF vind ik super om te doen. Ik vind het super om in het Design Team van Let's Get Bizzee te zitten en ik hoop jullie met leuke voorbeelden te kunnen inspireren.


CHRISTA MULDER - Mijn naam is Christa Mulder ben 35 jaar oud, getrouwd en samen hebben we een zoon van 4,5 jaar oud. Ik maak scrapkaarten maar ben ook gek van dingen pimpen, van MDF tot glas tot reclyclebare spullen. Ik vind het geweldig om er een andere draai aan te geven. Ik gebruik veel scrapspullen maar ook veel decoratieartikelen zoals takken met blaadjes, besjes enz. Soms haal ik dingen uit elkaar om het te hergebruiken. Het lijkt me superleuk om in het Let's Get Bizee Team jullie te mogen inspireren en te laten zien hoe je leuke dingen kunt maken met MDF artikelen.


MARTINE BOSMAN - Ik ben Martine, Beter bekend als “Madeliefjuh”. DeRtiger, getrouwd, en moeder van 2 prachtige meiden van 4 en 5 jaar. Het creatief bezig zijn is mijn passie. Elke dag ben ik wel druk met mijn hobby. Ik ben gek op kaarten maken maar ook het pimpen van produkten is helemaal mijn ding. Ik hoop dat ik jullie kan voorzien van de nodige inspiratie maar dat gaat zeker lukken met de geweldig leuke collectie van Let's Get Bizzee!


JOLANDA DE RONDE - Ik ben Jolanda, getrouwd en samen hebben we een zoontje van inmiddels 9 jaar en wonen we in het gezellige Brabant. Al van jongs af aan ben ik altijd heel creatief geweest maar de laatste jaren ben ik helemaal besmet met het scrapvirus en het inkleuren van stempelafdrukjes met verschillende kleurtechnieken, waar ik dan ook menige uurtjes per dag aan besteed. Ik vind het een hele eer om samen met dit geweldige Let's Get Bizzee team jullie te mogen inspireren wat je allemaal met MDF kunt doen.


ANITA IZENDOORN - Ik ben Anita en ik geniet al jaren van heerlijk aan de hobby gaan met veel uitdagingen, stempelen en scrappen staat hoog in het vaandel. Vele zullen mijn naam herkennen van de stempelkaarten en blog vol *Warme Groetjes*. Naast het stempelen lijkt het me ook geweldig om met MDF te gaan werken. Om een kado onder je handen te zien groeien tot een mooi geheel is de uitdaging die me steeds meer boeit. Ik wil graag de mensen inspireren op dit gebied.

 
INEKE BEZEMER -  Ik ben Ineke Bezemer en woon in Hendrik Ido Ambacht. Ik ben al heel veel jaren ana het werk met mijn hobby. De meesten van jullie zullen mij wel kennen van het kaarten maken. Toch werk ik ook heel graag met andere materialen en vind ik het een uitdaging om met MDF te mogen werken. Ik vind het een eer om bij dit fantastische Design Team te mogen horen en het is dan ook voor mij een grote uitdaging om Let's Get Bizzee tot een groot succes te maken samen met de andere DT leden. Ik hoop dan ook veel mensen te inspireren met de artikelen van Let's Get Bizzee.
 
 
JOLANDA BERGMANS - Mijn naam is Jolanda en wij zijn in juli 2012 ouders geworden van ons mooie meisje Noor. Zoals de meesten wel zullen weten werk ik freelance onder mijn bedrijfsnaam Noor! Design. Nancy van Let's Get Bizzee heeft mij gevraagd of ik hen wil ondersteunen in de produktontwikkeling en marketing en dat leek me een ontzettend leuke uitdaging. Verwacht van mij dus geen mooie knutsels, dat laat ik aan mijn collega's over. Ik bedenk de produkten voor jullie.... ;-)
 
Morgen zijn we er weer voor jullie en dan gaan we beginnen met het showen van mooie projekten gemaakt met de Let's Get Bizzee MDF artikelen. Zien we je morgen weer?
 

7 opmerkingen:

  1. Heel veel succes allemaal!!! Maar dat gaat vast lukken :-)
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dames. heel veel succes en ik ga jullie volgen
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel succes allemaal
    Groetjes van Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal leuk, suc6 allemaal en kom morgen zeker weer even langs!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Succes met jullie blog en de meiden van het team !
    Ben benieuwd naar al jullie creaties :)

    Gezellige dagen, grtjsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proost !!!!!

    Heerlijk om verder te gaan met MDF, na de cupecake standaard's ben ik wel in de ban van het MDF en oalalal er komt zoveel mooi's aan dat ik nog een kilo tijd wil....Allemaal veel plezier hier en we starten met een beeldschoon resultaat, geweldig hoor.

    BeantwoordenVerwijderen