Pagina's

zaterdag 23 maart 2013

Tilda with Big Ice Cream

We zijn heel erg trots dat Monique Lokhorst Gast Designer wil zijn bij Let's Get Bizzee. Nadat we haar werk gezien hadden op de open dagen bij Doe@Ding hebben we de stoute schoenen aangetrokken en haar gewoon gevraagd. Kijk mee naar haar eerste prachtige projekt en lees haar verhaal:


Ik ben door Let's Get Bizzee gevraagd als Guest Designer voor hun prachtige merk. Dat vind ik natuurlijk super leuk. Ik heb als eerste deze MDF servethouder gemaakt. Dit projectje gaan we tijdens een workshop bij Doe@ding maken.


Het prachtige papier is van Pion Design. De prachtige swirl, vlinders en versiering aan de bovenkant is van Unique Hobbyproducts. 


Ik heb Tilda gekleurd met Distress Inkt, Distress Markers en Re-inkers. Hier en daar heb ik wat Stickles Star Dust gebruikt. De schattige rand is van Spellbinders.


De servethouders is afgewerkt met bloemen, bont, parelrand en kant.

Veel liefs,Monique xxx



Wil jij ook deze leuke MDF servethouder maken? Dat kan! Er wordt door Monique een workshop gegeven bij Doe@Ding op zaterdag 20 april a.s.

Je kunt inschrijven voor 2 tijden. Er is een groep 's morgens, die begint om 10.00 uur en er is een groep 's middags, die begint om 13.30 uur. Je gaat onder leiding van Monique de Magnolia inkleuren en vervolgens ga je bij Angela de MDF Servethouder in elkaar zetten. Opgeven voor de workshop kan via info@doeading.nl.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten