Pagina's

maandag 20 januari 2014

3 luik



Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie dit leuke 3-delige harmonicaboekje laten zien.


Ik heb het mooie papier van Maja design Vintage Autumn Basics gebruikt samen met mooie mallen van JoyCrafts/Noor! Design. Ik heb allereerst het leuke vogelkooitje en de leuke vlinders gebruikt.


Natuurlijk mag het mooie kader niet ontbreken. Hier heb ik ook de mooie mallen uit de serie Ribbons & Bows bij gebruikt. Natuurlijk passen de mooie libelles er ook heel mooi bij. Ik heb de onderste strik gestanst van spiegelkarton.


Ook het thema tijd paste hier heel mooi bij. Ik heb de pendule ook weer uit het spiegelkarton  gestanst. Het mooie vogelkooitje erbij en het mooie takje mal.


Ik ben weer benieuwd wat jullie er van vinden. Ik heb in ieder geval veel plezier gehad met het maken van dit harmonicaboekje. 
Ik wens jullie allemaal nog een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.
Het harmonicaboekje is o.a. verkrijgbaar bij Hobby-Vision.
 
Liefs Ineke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten