Pagina's

dinsdag 14 januari 2014

Huwelijks cadeau


Lieve allemaal

Dat de Champagnefles voor kerst en oud en nieuw gebruikt kan worden is op het blog veelvoudig laten zien.
Ik heb de fles ook bewerkt maar dan om cadeau te geven.
Vaak is het zoeken voor een huwelijk naar iets leuks maar met deze Champagnefles kun je zeker binnen komen.
Helemaal als je de achterkant voorziet van een gevulde envelop.


In de mooie wit crème tinten met een vleugje goud heb je een chique cadeau.
Het mooie papier is van Pion.


Het schattig bruidsjurkje heb ik gevuld met wat tule om deze wat boller te laten staan.


Op de foto hierboven zie je dan het gouden vleugje.
Ik heb de stempel van Magnolia met versamark gestempeld en daarna met embossingpoeder van Ranger bewerkt.
De schattige vlindertjes zijn van Unique.


Ook de achterkant van de fles is bewerkt.
Ik heb hiervoor de envelopmal gebruikt van Dutch Doobadoo.
Zeg nu eerlijk een bruidje en haar gommetje zijn toch altijd blij met een gevulde envelop.


De glazen zijn gemaakt met de stans van Marianne Design.
Ik heb ze gestanst uit Mica en daarna nog een keer gestanst uit Glitterpapier.
Een deel afgeknipt en achter het Mica geplakt waardoor het lijkt of het glas gevuld is.

Ik vond het een superleuk project om te maken.
Nu nog een leuk stelletje vinden dat elkaar het jawoord gaat geven hihi.


Lieve groetjes Noriko


Geen opmerkingen:

Een reactie posten