Pagina's

donderdag 30 januari 2014

Paspop of Etalagepop


Lieve allemaal,

Ik ben aan de slag gegaan met de paspop van Let's get Bizzee.
Zelf vind ik het meer een etalagepop geworden.
Want zeg nu eens eerlijk, ze kan toch zo in de P.C. Hooftstraat in een etalage staan.
Bij een leuke tassen en hoeden winkel zou helemaal tot haar recht komen.


Mijn "Madame" is aangekleed met een papiertje van Studio Light.
Deze Tres Chic lijn vond ik wel toepasselijk.


Vele van jullie zullen de tassen wel herkennen.
Het zijn al oudere transparante stickers die je op papier kunt plakken.
Om de tasje op een echt tasje te laten lijken, heb ik er een paperbak achter geplakt.


Ook de bloem als corsage op het lijfje komt uit de Trés Chic lijn van Studio Light.
Heerlijk om mee te mogen werken.


En bij een echte madame mag een hoed niet ontbreken.
Dit is ook zo'n sticker.
Ik kwam ze bij het opruimen tegen en wist meteen dat ik ze bij deze paspop wilde gebruiken.


En nog even het totaal plaatje!
Het was weer een super leuk project om te maken.
Inmiddels hebben we de nieuwe samples al binnen gekregen, dus het team kan weer nieuwe creaties uitwerken om met jullie op dit leuke blog te delen.

Lieve groetjes Noriko

4 opmerkingen: