Pagina's

woensdag 5 februari 2014

Let's Get Bizzee MDF Paspop

                                                               Let's Get Bizzee MDF Paspop
 

 
 
 Hallo Allemaal,
 
 
Vandaag mag ik mijn bewerking van de MDF Paspop  aan jullie laten zien. Ik heb de paspop voorzien van een  een trouwjurk van in de kleuren blauw en wit. Als eerste heb ik de  MDF Paspop helemaal met wit Gesso geverfd, daarna met blauwkant gebruikt en met witte draad gebruikt, onderkant blauwe lint, en witte roosjes en witte parels gebruikt het bovenste stuk is gemaakt parelketting en als laatste een gaasje gebruikt voor een sjaal.
 
 
 

 
 
Onderste afbeelding zie je extra voetje kan het stevig blijven staan, en uiteraard kan je MDF paspop anders aan bekleden je kan er alle kanten mee op, hoe geweldig is dat!
 
 



 
Ik wens iedereen nog  hele fijne dag toe!!

 Groetjes Maranda






1 opmerking: