Pagina's

dinsdag 11 februari 2014

LGB Fotolijst Hart 3-delig

 



Dat iets moois niet altijd moeilijk hoeft te zijn bewijst Ellen met bovenstaande hart. Nog gauw even iets moois maken voor je geliefde? Dat kan. Dit hart kan je in een avondje maken.

Het hart dat ik gebruikt heb is een onderdeel van de


Ik heb alleen een bovenste hart gebruikt.
Ik heb  eerst het hart omgetrokken op 2 verschillende designpapier uit een lijn. Dit is een oudere lijn van Prima Marketing. Daarna heb ik van het hart de randen in de acrylverf gezet. Tijdens het drogen daarvan heb ik de harten uitgeknipt.

TIP: als je zorgt dat je binnen de getekende lijnen knipt dan past het papier vrijwel altijd perfect op je MDF.

Het papier opgeplakt en de randen met Distress inkt bewerkt voor een meer vintage uitstraling.

Nu in mijn doos met roosjes gedoken en een aantal roosjes uitgezocht die mooi bij dit papier paste en een mooi satijnlint erbij gezocht.

Als laatste dus het lint met hart bevestigd. Een mooie strik gevorm en lekker wat roosjes en blaadjes tegen de strik aan geplakt.

Om roosjes e.d. vast te plakken gebruik ik altijd Guterman HT2 lijm. Alles zit muurvast en het is lekker snel droog zodat de roosjes goed blijven zitten.


Voor wie ga jij zo'n hart maken?

Groetjes,
Ellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten