Pagina's

woensdag 5 maart 2014

Ei project


Vandaag wil ik jullie mijn ei project laten zien.
Ik heb de eieren set gebruikt in combinatie met het plankje van Let's get Bizzee.
Ik heb eerst een groot scrap vel van Pion Design gekreukeld en hierna de kreukels bewerkt met PanPastel.
Deze heb ik over het plankje geplakt.
De randen van de eieren heb ik bewerkt met inkt en daarna beplakt met het mooi Pion papier.


De nieuwe voorjaarslijn leent zich hier uitstekend voor!



Even wat foto's van alle kanten van het project.



En hierboven even het zij en achter aanzicht.
Het nestje komt bij ons uit de volière, evenals het echte nestmateriaal.
Tja met 12 meter volière is dat ook geen probleem natuurlijk.

Ik heb met veel soorten stansjes gewerkt.
Zo zijn de bomen van Marianne Design.
Het vogelhuis is van Joy.
De grote vlinder en het konijn zijn van Tim Holtz.
De bewerkte vlinder is een spelbinder.
Het hekje en de swirl onder de vlinder op het nestje zijn embelishments van Unique.
De bloemetjes in de boom zijn gemaakt met een klein bloemen ponsje!


Ik vond het een geweldig leuk project om te maken.
Omdat dit soort projecten onder mijn handen groeien en ik nooit met dit soort projecten een stappenplan maak, heb ik maar veel foto's van het eind resultaat gemaakt.
Voor degene die in de buurt van Spijkenisse wonen, kunnen een kijkje nemen bij Doe@ding.
Daar staat hij in de winkel tentoongesteld.
Tevens kun je daar meteen de materialen in je mandje laten vallen om dit project te maken.

Ik hoop dat ik jullie weer op een idee heb gebracht wat je met deze leuke eieren van Let's get Bizzee kunt doen.

Lieve groetjes Noriko


1 opmerking: