Pagina's

woensdag 2 april 2014

Mdf Vuurtoren



Dit keer ben ik aan de slag gegaan met de schattige vuurtoren van Let's Get Bizzee die deze maand is uitgekomen. Ik heb voor dit projectje een schattige stempel uit de Zodiac Collection 2014 van Magnolia gebruikt, ze heet Aquarius Tilda.
 
Het papier is van Maja Design.
Deze schattige stempel heb ik natuurlijk weer met Distress Inkt, Re-inkers en Distress Markers ingekleurd.
 
 
Ik heb hiervoor de volgende kleuren gebruikt: Milled Lavender, Victorian Velvet, Dusty Concord, Weathered Wood, Black Soot, Pumice Stone, Vintage Photo, Antique Linen, Walnut Stain, Tea Dye en Tattered Rose.
 
De schattige golven heb ik gemaakt met swirls van Unique Hobbyproducts.
Om deze vuurtoren af te werken heb ik nog wat bont, Stickles, touw, kant en leuke marine embelishments gebruikt.
 
 
 
Ik wil je alvast bedanken voor het bezoeken van het blog en natuurlijk vind ik het superleuk als je even een berichtje voor me achterlaat!
 

Veel liefs,

Monique xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten