Pagina's

woensdag 30 april 2014

Wordt Verwacht!!!


Wat een titel zullen jullie denken.
Maar het is toch echt zo!!!!!!!!!
Dit gave Drieluik van Let's get Bizzee wordt verwacht.
Maar om jullie al even op een idee te brengen is hier mijn bijdrage!


Op het moment zijn er vele onder jullie in de ban van Mixed Media.
En ik ook maar dan op mijn eigen manier met mijn eigen betekenis achter het
"Mixed Media"


Super gaaf om het te maken met de mooie Industrial Line van Studio Light.
Achter al mijn gebruikte materialen zit een betekenis.


Hieronder zal ik mijn lijstje met gebruikte materialen toelichting geven.
Zo kunnen jullie mijn betekenis van het Mixed Media delen.
Ik heb de Mixed Media gemaakt en heb de foto van onze zoon hiervoor als uitgangspunt gebruikt.
Alle gebruikte materialen en de betekenis ervan slaan op hem.

Industrial papier Line van Studio Light: Een stoere papier lijn voor Mannen en Jongens.
Raders: Stoer en krachtig.
Rozenband en lint: Lief, zachtaardig en mooi.
Bloemen, vlinders, gras: Een natuur liefhebber.
Kippengaas, vogelhuisje, vogel en veren: Één van zijn hobby's die hij deelt met zijn vader.
Visser: Zijn andere hobby die hij deelt met zijn vader.
Sterren: Zijn overleden opa is een ster waar hij nog iedere avond voor het slapen gaat naar kijkt.
Gebroken raders: Marinko is door zijn ziekte en handicap heel broos, zo zie je maar dat ook stoere en krachtige elementen breekbaar zijn.
Visdraad: Meerdere malen is Marinko door het oog van de naald gekropen, het visdraad is ohhhhh zo sterk net als ons ventje.
Tevens is het onzichtbaar en houd alle elementen bijeen!

Ik hoop dat jullie het een mooie creatie vinden.
Hij staat bij ons in huis en ben er dan ook heel blij mee.
Ik hoop dat jullie mijn achterliggende gedachten kunnen delen aan de hand van de uitleg en de foto's.

Inmiddels ben ik weer gestart met een nieuw Let's get Bizzee project.
Zo leuk om te doen.
Wat zou ik het nu nog leuk vinden als Let's get Bizzee misschien nog eens doosjes tijd op de markt kan brengen.
Want die kom ik echt nog te kort!!

Lieve groetjes Noriko


1 opmerking:

  1. Ik vind dit een hele mooie gedachten en je hebt echt alle elementen die belangrijk zijn voor je zoon er super in verwerkt. Het is een prachtig geheel geworden

    BeantwoordenVerwijderen