Pagina's

donderdag 29 mei 2014

Whising you............


Lieve Let's get Bizzee Fans,

Deze creatie is gemaakt met een al wat ouder product van Let's get Bizzee.
Het is een ophangbord wat eigenlijk bestaat uit een setje van 3.
Super leuk om weer te bewerken met het mooie 
Studio Light papier.
Het papier komt uit de Janneke Brinkman serie en leent zich er uitstekend voor
om te combineren met Let's get Bizzee.


Vandaag eens geen plaatje of afdrukje op mijn creatie, maar een 
mooie tekst stempel van Penny Black.


De mooie stempel is gestempeld met Distress inkt Bundle Sage en 
vervolgens bewerkt met de Clear Embospoeder.
De randen van het plankje zijn bewerkt met Gesso.
Hierna heb ik beide zijde van het plankje bewerkt met het 
Studio Light Papier.



Op het plankje nog met een mooie swirl stempel van Viva nog wat Swirls aangebracht.
Ik heb dit gestempeld met Versamark en bewerkt met Embospoeder, maar dan nu de 
Seafoam White variant.
Vervolgens mijn creatie afgewerkt met verschillende stansjes
en een mooie bloementoef!

Ook dit was weer een heerlijk project om te maken.
Ik ga mij buigen over het volgende Let's get Bizzee project.

Bedankt voor het langskomen en tot de volgende keer.

Lieve groetjes Noriko

Geen opmerkingen:

Een reactie posten