Pagina's

maandag 9 juni 2014

Fotolijstje van Let's Get Bizzee

Goedemorgen lieve blog mensen,

Vandaag weer een ander projectje, net effe wat anders....
De fotolijst is natuurlijk van Let's Get Bizzee wat ik ingesmeerd heb met zwarte Gesso. Daarna drogen met de Heat Gun, omdat je dan sneller kunt werken. Alles moet natuurlijk eerst droog zijn voor je er een nieuwe laag op kunt zetten.
Dan pak je èèn of meerdere Dutch Mask Art mallen. Ik heb er maar èèn gebruikt. Die leg je op de lijst en smeer je het netjes in met Liquitex Light Modeling Paste. Mal er voorzichtig afhalen. Deze gelijk afspoelen met lauw water en voorzichtig droog deppen. Alles drogen met de Heat Gun, Gesso erover en weer met de Heat Gun  drogen. Dan oppimpen! Ik heb wat bloemen, blaadjes, klei vlinders, takjes, een labeltje en houten letters gebruikt. Alles goed vastplakken met bv. Kit.
Weer met de kwast Gesso eroverheen doen, weer met de Heat Gun drogen.....
Daarna heb ik wat verschillende dingen ingesmeerd met Inka-Gold. De kleuren die ik gebruikt heb zijn:
Platinum, Copper en Kobalt Blue.
Let er echt op dat je nooit met je handen in de Inka-Gold potjes komt, dit is nl. organisch!
Gebruik dus altijd een spateltje ofzo.


Effe anders maar echt heel leuk om te doen.
Een hele fijne dag lieve mensen, en dank je wel dat je effe op dit blog hebt gekeken.
Dat vind ik leuk!
Liefs, Carla Xxx

1 opmerking:

  1. Supergaaf!!!! Wat een mooi effect is er zo verkregen. Echt heel mooi!
    Groetjes van Plony

    BeantwoordenVerwijderen