Pagina's

zondag 10 augustus 2014

MDF Paddestoelen

Goedemorgen lieve blog mensen,

Vandaag laat ik jullie de MDF Paddestoelen zien, die vandaag 10 augustus uitkomen.
Ik hou van de herfst en zeker ook de Paddestoelen, vandaar dat ik er gelijk iets mee wilde maken.

Het papier weet ik helaas niet meer, komt uit mijn bak en is waarschijnlijk van vorig jaar, sorry!
Dit natuurlijk ook omdat, toen ik dit ging maken was er helemaal nog geen herfst papier uit gekomen.
Alle randen van zowel de MDF  paddestoelen als steuntje heb ik eerst met Distress af geinkt, daarna het papier ook! Gelukkig had ik nog wat blaadjes en denneappeltjes zodat het echt een herfst projectje zou worden.
Het schattige afdrukje is van Mo Manning en heb ik ingekleurd met Sennelier.
Heel kort dit x maar meer kan ik er echt niet van maken lieve mensen.



Een hele fijne dag lieve mensen!
Liefs, Carla

Geen opmerkingen:

Een reactie posten