Pagina's

donderdag 25 september 2014

Winter Uil

Goede avond lieve blog vriendinnen,

Vanavond laat ik jullie de Uil van LGB zien maar dan effe anders!
Ik hou heel erg van de natuur en zeker ook de herfst en Uilen, Tja.... die zijn zo prachtig!
Maar dan wel effe een Winter Uil.

Als eerste heb ik de 6 losse grote en 2 kleine plankjes geverft met Home deco en de kleur is mauve.
Effe drogen met de heat gun, gaat een stuk sneller. Dan heb ik de 6 grote stukken met Tacky Glue tegen elkaar aan geplakt. Daarop, niet zo ver van elkaar de kleine plankjes.
Toen heb ik de Uil geverft met witte Gesso.
Dan heb ik het een beetje vol geplakt met bloemen, houten takjes, houten bel en een besjes takje.
Eronder heb ik de Foam Clay van Craft Emotions geplakt. Super handig spul en lekker goedkoop.
Ook best handig! Je kunt dit in alle vormen kneden, trekken....zoals deze ijspegeltjes.
Deze heb ik ingesmeerd met een beetje Inka Gold Platinum, handig als je een klein kwastje gebruikt en een beetje water. Smeer je het er zo op!
Alles op de Foam Clay ijspegeltjes na heb ik ingesmeerd met witte gesso, heat gun om het effe droog te blazen. Daarna heb ik ook over de bloemetjes Inka Gold Platinum en Rose Quartz gesmeerd. Niet te veel. Nog wat houten kristallen van Craft Emotions en de nieuwe mallen van Noor Design, Winter en Ijspegels effe gestanst met wat glitter papier.
Op de dunne latjes heb ik ook nog wat Inka Gold Platinum gesmeerd. Let er wel altijd op dat je dat eerst met een spateltje uit het potje haalt omdat het organisch is. Anders gaat het zo schimmelen.


Dat was het weer lieve knutsel vriendinnen. Nog een hele fijne avond.
Een lieve groet,
Carla

Geen opmerkingen:

Een reactie posten