Pagina's

zaterdag 6 september 2014

Vintage tasje met zeepje en flesjes







Hallo bloglezers,

Een tijdje geleden werd ik door Nancy gevraagd of ik haar eerste gast-designer wilde zijn voor Let’s get bizzee, daar hoefde ik natuurlijk niet lang over na te denken en mijn antwoord was dan ook volmondig “ja”.


Ik mag jullie deze maand 2 projectjes laten zien die ik speciaal voor Let’s get bizzee heb gemaakt. Bij deze mijn eerste creatie als gast designer.

Ik heb gekozen voor het 5 delig tasje.
Deze heb ik eerst in elkaar gezet en vervolgens ben ik hem gaan beplakken met designpapier, hiervoor heb ik het papier van pion gebruikt.
Ik heb hem versierd met een vintage plaatje,stansjes, bloemetjes,kant en pareltjes .

Ik vond het zelf leuk om dit tasje te vullen met een zeepje en flesjes voor bijv. bodylotion en een heerlijk geurende douchegel, maar je kunt de flesjes natuurlijk ook vullen met andere producten.
De flesjes en het zeepje heb ik met het zelfde papier en kant versierd.
Zo is het een leuk cadeautje om bijvoorbeeld aan moeders of een vriendin te geven.
Je kunt ze hier vast blij mee maken!


Liefs Miranda


2 opmerkingen:

  1. Hij is prachig, Miranda.
    Mooie combinatie van kleuren, en andere produkten.
    Echt super!!!!!

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt er gelijk een complete set van gemaakt
    heel erg leuk gedaan en mooi die kleuren combi

    fijne zondag nog ............liefs Debby
    http://debbysscrapcards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen