Pagina's

zaterdag 11 oktober 2014

Kerst met sterren


Lieve allemaal
Tja we kunnen er niet vroeg genoeg mee beginnen.
De kerst creaties!!!
En omdat ik vaak voor mensen niet een kaart maar een echte creatie maak 
van bv MDF moet ik wel op tijd starten.
Toen de sterren dan ook bij het DT Team van Let's get Bizzee binnen kwamen was ik verkocht.
Deze zijn net zo geweldig gaaf als de ballen en de klokken van vorig jaar.


Ik heb 2 sterren aan elkaar gemaakt met een mooie kerstlint.
De sterren die je op het lint ziet zijn hele oude kerst stickers van Starform.
Maar zoals je hier ziet heel leuk om zo nieuw leven in te blazen.


Hier de bovenste ster.
Op de ster weer een leuk schudgedeelte gemaakt met een lege
tape rol gevuld met kraaltjes!


En de onderste ster.
Voorzien van een tekst met de mooie bomen van Memorybox.


Het plaatje is van Wee Stamps.

Ik hoop dat jullie met deze creatie weer wat inspiratie hebben opgedaan.


Lieve groet Noriko

Geen opmerkingen:

Een reactie posten