Pagina's

maandag 12 januari 2015

Fotoset

Hallo lieve lezers,

Een paar weken geleden vroeg Nancy van Let's get Bizzee me of ik voor de maand januari gastdesigner wilde zijn. Super! Ik ben een echte kaartenmaakster maar een uitstapje naar het MDF vind ik wel heel erg leuk. Voor mijn eerste project heb ik gekozen voor de MDF fotoset.

 

Dit is een set waar je al je creativiteit in kwijt kunt. Met het oog op Valentijnsdag volgende maand heb ik als thema love is in the air genomen. Ik heb geen foto's gebruikt maar een stempelafdruk. Ik ben begonnen met het wit maken van de randen van de panelen en de gehele standaard met gesso. Vervolgens heb ik de losse panelen gepimpt.

 
Ik heb papier op maat gesneden (het dessinpapier is van Authentique, smitten) en de randen bewerkt met een paper distresser. Vervolgens heb ik Distress inkt pumice stone op de randen aangebracht. Ik heb het papier wel iets korter gesneden dan het paneel, zodat deze makkelijk in de standaard past en het papier niet gaat krullen. Op het kleinste paneel heb ik houten letters geplakt, nadat ik ze gekleurd heb met Copic Marker R27.
 
 


Voor het middelste paneel heb ik uit verschillende kleuren dessinpapier hartjes gesneden met een mal van Nellie Snellen. Ik heb ze met foamblokjes op elkaar vastgezet. Het stickertje komt uit het papierblokje van Authentique.

 

Op het grootste paneel heb ik een papieren hart bevestigd. De kleinere hartjes komen uit de paper art serie van Dutch Doobadoo. Twee ervan heb ik weer met Copic marker R27 gekleurd. De stempelafdruk is een My Besties stempel, die ik ingekleurd heb met Faber Castell Polychromos kleurpotloden. De kleuren zijn uitgewreven met een doezelaar en reukloze terpentine. Linksachter de afbeelding zit een hartjesrand, gesneden met een mal van Tattered Lace. Ook hier heb ik nog wat stickertjes geplakt.
Toen alle panelen af waren heb ik ze in de standaard gezet. Als versiering heb ik papieren bloemen en blaadjes van ScrapBerry's op de standaard vastgezet.

Ik denkt dat je zo een leuk cadeautje voor Valentijnsdag hebt.

Liefs,
Anja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten