Pagina's

maandag 5 januari 2015

Mdf Buffetkastje



Hoi, hoi,

Natuurlijk als eerste de allerbeste wensen voor het 2015!
Dat het maar weer een mooi, gezond en vooral creatief jaar mag worden!

Ik ben aan de slag gegaan met ons Mdf Buffetkastje!
Hiervoor heb ik het papier van Craft Emotions gebruikt, de High Tea serie die hier natuurlijk goed bij past.

 
Ik heb alle delen beplakt met papier.
Let er wel op dat je met het in elkaar zetten dat je sommige stukjes niet moet beplakken of een beetje moet bijschuren.
Nadat het kastje in elkaar stond ben ik even bij mijn dochters spulletjes van het barbiehuis aan het zoeken geweest en heb daar een leuk klein serviesje gevonden die er precies in past :)

Zo is het kastje uiteindelijk geworden!




 
 
 
Natuurlijk kunnen de kastdeurtjes ook open geklapt worden.

 
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden, hij was in ieder geval heel leuk om te maken.
 
Veel liefs Nancy


Geen opmerkingen:

Een reactie posten