Pagina's

donderdag 9 april 2015

De luchtballon....

Goedemorgen lieve blog vriendinnen,

Vandaag laat ik jullie de Luchtballon van Let's Get Bizzee zien die ongeveer half april te koop zal zijn, bij o.a. Ge-We hobby.
Super  vrolijke kleurtjes heb ik hiervoor gebruikt en wat was het geweldig leuk om de luchtballon te maken.

Wat heb ik gebruikt:
De luchtballon: LGB,
Mask Flower Swirl: Dutch doobadoo,
Structuur pasta: Dutch doobadoo,
Witte Gesso,
Inka Gold: Violet en Rose Quarts,
Stempelafdrukje: Wee stamps,
Mal: blaadjes van Noor design,
Jutte, blaadjes, bloemetjes en Kraft papier.

Zet de ballon in elkaar en leg de Mask op één van de 8 kanten van de ballon. Insmeren met de pasta, dit kun je steeds twee x doen. Dan drogen met de heat gun. Dit herhaal je dus 4x omdat de ballon 8 kanten heeft. Ben je dus wel effe zoet.....
Ik heb het een nachtje laten drogen. Dan alle kanten insmeren met witte gesso en weer drogen.
Dan mag je lekkurrr naar eigen inzicht gaan kliederen met de Inka Gold.
Let er aub. op dat je de Inka Gold alleen met een spateltje of lepeltje eruit haalt. Het is nl. organisch en als je er met je vingers in zit, zit er binnen een week schimmel op!!!
Over de mand heb ik Kraft geplakt, zodat het wat steviger is. Daarna jutte en langs de bovenrand wat jutte touw. Afwerken met wat bloemetjes en blaadjes.
Het afdrukje heb ik gekleurd met Sennelier en daarna uitgeknipt en vast geplakt op de rand van de Luchtballon.


Het afdrukje is een Wee stamp en heb ik gekleurd met Sennelier en H2O. Daarna het afdrukje uitgeknipt en met kit opgeplakt.


Een hele fijne dag lieve mensen.
Een lieve groet, 
Carla Xxx

1 opmerking: