Pagina's

donderdag 16 april 2015

Fotoset....

Hallo allemaal,

Vandaag mag ik jullie laten zien wat ik heb gemaakt. 
Ik heb het fotoset met voetje hiervoor gebruikt.


Dit set kun je op heel veel manieren gebruiken, zelf heb ik hem gebruikt voor een geboorte.
Dat is echt heel erg leuk....een eigen foto erop, de naam en geboortedatum en je hebt echt een geweldig leuk cadeautje toch?
 Het papier is van een wat oudere serie van Tilda.
Ik heb dus het fotoset beplakt met verschillend scrappapier.
Het ovaal, de veertjes, schoentjes en de strikjes zijn van klei gemaakt die ik daarna hem bewerkt met de Inka Gold pasta.
De uitgestansde letters en de gestempelde cijfers zijn van Marianne Design.

Verder heb ik wat kantjes en pareltjes gebruikt, de bloemen ingespoten met perfect pearls en daarmee het geheel afgemaakt.

Ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden. Ik vond het in ieder geval geweldig leuk om mee te werken.
Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne dag, bedankt voor het langskomen en graag tot de volgende keer!

Liefs, Marjan

2 opmerkingen: