Pagina's

zaterdag 11 april 2015

Hekwerk met uil

Hallo allemaal,

Vandaag mijn beurt om een project te laten zien hier bij Let's Get Bizzee!!
Ik ben aan de slag gegaan met het MDF hekwerk met uil.


Ik heb voor het hekwerk papier gebruikt met een hout look ideaal hiervoor natuurlijk, het is uit een blok van Noor!Design de randjes heb ik allemaal bewerk met distress inkt Walnut Stain, de plankjes heb ik toen ongelijk neergelegd en daaroverheen de dwars latjes heen geplakt het ongelijke geeft een wat stoerdere look vind ik zelf!


De uil heb beplakt met papier uit een blokje van de Action en wat crème cardstock natuurlijk mochten de wiebeloogjes niet ontbreken, ook heeft de uil staartjes gekregen met wat jute touw.
De bloemen heb ik gemaakt met EK succes ponsen!
De tekst rechtsboven en de swirl linksboven zijn gemaakt met embossing poeder.

Allemaal nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!!

Lieve groetjes Sandra 

2 opmerkingen:

  1. De uil ziet er schitterend uit, erg leuk met de wiebeloogjes. Dat geeft toch iets extra.
    De bloemetjes passen er perfect bij.

    BeantwoordenVerwijderen