Pagina's

zaterdag 9 mei 2015

Luchtballon

Goedemorgen allemaal,

Het is weer mijn beurt om jullie een creatie te laten zien hier op het blog van Let's Get Bizzee.

Deze keer gaat het om de luchtballon, een nieuw product van de maand april.

Ik heb er voor gekozen om een creatie te maken die op een kinder/baby-kamer gehangen kan worden......met blauw...voor een jongetje dus.


Het maken van de foto's was wat lastig met deze luchtballon maar ik denk dat het wel te zien is....
Ik heb de ballon eerst bewerkt met acryl-verf en daarna heb ik het wat ruwer gemaakt met snowtex met glitters....helaas zie je dat dan weer niet op de foto maar het geeft een hele lieve glans aan de ballon....

Ik heb vlindertjes en bloemetjes toegevoegd om het "baby/kinder-effect" te maken....en ook nog wat strikjes....

Het mandje heb ik beplakt met diverse soorten kantjes en een parelrandje erlangs gedaan.....en ik heb kleine jute "zandzakjes" gemaakt...die horen natuurlijk bij een luchtballon toch?


In het mandje twee me2you-beertjes die ik heb uitgeknipt uit een me2you-vel wat ik nog had liggen.

Nog een foto gemaakt in huis.....


en dan was dit het weer voor vandaag.....
Een hele fijne dag allemaal en graag tot een volgende keer.
Liefs van Plony.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten