Pagina's

zaterdag 18 juli 2015

Scheepslantaarn

Goedemorgen, fijn jullie weer te zien hier bij Let's Get Bizzee.
Vandaag mag ik jullie weer iets laten zien en jullie hebben hem al voorbij zien komen ...de scheepslantaarn.
Voor mij een lastige opdracht want ik ben niet zo van de maritiem maar je kunt de lantaarn ook heel goed omtoveren tot iets heel anders...

Ik heb de lantaarn eerst bewerkt met een acryl verf maar de kleur is niet heel duidelijk op de foto en lijkt heel erg op het MDF....het is echter nét een ander tintje.

Daarna heb ik de lantaarn bewerkt met frantage en er een blauw designpapiertje achter geplakt.
Een magnolia-Tildaatje in zomerse sferen gebracht en met bloemetjes, een glazen flesje en verdere details geprobeerd er een beetje een strand-sfeertje van te maken. 
Geen maritiem dus maar ik hoop dat jullie het toch een leuke lantaarn vinden op deze manier bewerkt....


Zomer, strand, zand (frantage)...het is allemaal te vinden op mijn lantaarn....


Voor de foto heb ik de lantaarn op wat zand gelegd om nog wat meer van de sfeer weer te kunnen geven....


It's a beautiful day.....dat wens ik jullie ook allemaal en dankjewel voor het langskomen.

Liefs van Plony.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten