Pagina's

woensdag 12 augustus 2015

Ophangbord/wallhanger

Goedemorgen,

Vandaag is het weer mijn feestje hier op het Let's Get Bizzee-blog en ik heb voor jullie het ophangbord...of wallhanger, hoe je het wilt noemen, onder handen genomen en er een baby-hanger van gemaakt.

Ik heb de paneeltjes beplakt met het leuke papierblok Baby van Joy.
Daarna heb ik er een kantje opgeplakt en een kleine doilie en met een spellbindermal heb ik 2 verschillende stansjes uit het papier gestanst voor elk paneeltje en ik heb de kleurtjes steeds wisselend terug laten komen op de paneeltjes.
Toen heb ik plaatje uit een scrapvel van Maja design gehaald (vintage baby) en die op de stansjes geplakt.
Daarna nog wat extra versierinkjes en de touwtjes door de paneeltjes gedaan en voilá....dit is wat het geworden is....


Toch leuk om op tehangen vinden jullie niet??? Hier kun je natuurlijk ook een nieuwbakken opa en oma blij mee maken ipv een kaartje.....Ik heb zélf ook zulke leuke dingen mogen ontvangen toen onlangs onze 3e kleinzoon is geboren....Ook voor opa's en oma's is het tegenwoordig een feestje als er weer een kleintje wordt geboren.

Ik zal de paneeltjes nog even afzonderlijk showen....




en dan hoop ik dat ik jullie weer op een leuk ideetjes heb gebracht.

Een hele fijne dag allemaal, xxx Plony

2 opmerkingen:

  1. Dag Plony, wat heb jij daar weer een mooie prachtige creatie van gemaakt wou dat ik een beetje van je inspiratie in mij had!!

    Grtj Gina

    BeantwoordenVerwijderen