Pagina's

woensdag 30 september 2015

Drieluik

Goedemorgen , fijn dat jullie langskomen om te zien wat hier vandaag wordt geshowd......
Een drieluik dus, zoals de titel van deze blogpost al aangeeft.....

Omdat overal al volop kerst te zien is op de blogs en op FB was ik helemaal in de stemming om ook iets te maken met als thema kerst.

Ik heb mijn drieluik beplakt met designpapier uit het Joy papierblok Let it snow....
Bovenaan heb ik randjes gemaakt met foam ball clay en daarna heb ik de delen met kant aan elkaar gemaakt. Toen breed kant op de 3 delen geplakt en eigenlijk wijst het zich verder vanzelf....doilies, magnolia-afdrukjes, boompjes en bloemen....het eindresultaat is dit geworden.....

Een gezellig tafreeltje....winters/kerst.....

De linkerkant.....


het middengedeelte......


en de rechterkant......
alle 3 de magnolia-afdrukjes zijn ingekleurd met derwent potloden..

Ik hoop dat jullie hebben genoten van mijn bijdrage van vandaag en dan wens ik iedereen graag een hele fijne zonnige dag.

Liefs van Plony

Geen opmerkingen:

Een reactie posten